Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Ik ben tevreden over Sunny Cars. Ik ben niet tevreden over de huurauto van Hertz. Onvriendelijk bij het ophalen van de auto. Gevraagd om Fiat500 en kreeg een opel corsa met enorm veel zichtbare schade.
Snelle reactie, upgrade en brengen en halen.
Goede service. Geen problemen gehad en alles was volgens afspraak allemaal geregeld.
Snelle en prettige dienstverlening
Prima! Alles was geregeld
De service, huren, afhandeling was prima. De geleverde auto van partner Tourent was matig. Een auto met veel schade aan de buitenkant en hij reed niet bepaald soepel. Voor een huurperiode van 2 weken is dat wel jammer.
Heel fijn!
Duidelijk en snel. Fijn een all-in formule.
alles prima geregeld. al vaker gedaan nooit prblemen en service is prima.
Bij de verhuurder probeerde ze ons alsnog een verzekering aan te smeren en maakte ze ons bang met de risicos als we het niet zouden doen.